søndag 16. mars 2008

Ferdig babyteppe


Vi venter vår førstefødte til sommeren, så nå har jeg kastet meg over strikkepinnene og strikker babyutstyr for harde livet! :) Det er ikke så lett for meg som er helt grønn på babyer å gjette meg til hva en nyfødt juli-jente trenger, men små luer og sokker i alpakka burde være sikkert. Hehe.. Ellers er alt strikket på pinne 2 supernusselig, men det tar jo sånn tid.. *sukk*

Det første som ble ferdig var et babysvøp i merinoull. Teppet var så gøy å strikke at jeg like gjerne lagde to! Varianten i tykk alpakka mangler fortsatt den siste blondekanten.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Noe så lekkert!! Blir godt for baybyen det der ja!

God påske!

Monica sa...

Dette var nydelig!!!! Er det lov å spørre hvor mønsteret er fra?

Alma Merethe sa...

Et veldig lækkert babyteppe. Dette blir du glad i..

Ha ei fin påske til deg og dine!!

Anonym sa...

For eit utruleg nydeleg babyteppe! Er mektig imponert over at du har strikka to stykk! Lukka til med den vesle i magen! Mvh Linda

Anonym sa...

Utrolig flott babyteppe! Lykke til med bayen i magen! Jeg har fire etterhvert store barn og de bringer glede..Du må bare se frem til en både fin og kan hende strevsom tid!
ellen

Monstermønster sa...

Utrolig lekkert teppe! Imponert over at du har laget to, slike er tålmodighetsprøver.

Anne Marie sa...

Dette teppet er simpelthen helt nydelig! Passer perfekt til den nydelige datteren din.