fredag 9. januar 2009

Hundre ting å lage...


UFO-kurven min har vokst seg så full at lokket ikke lenger kan lukkes. Dette er ikke så veldig populært hos samboeren, som mener at alt synlig dill-dall er ROT; og rot skal som kjent fjernes. 

Problemet er bare at jeg ikke har tid til å gjøre ferdig alt dette fordi jeg har en laaang liste med strikkeplagg på to-do-lista mi. :) Noen av disse haster det med å gjøre ferdig, for Snuppi vokser jo. Dessuten holder lokkene på å løfte seg av eskene med garn i også. (Han trenger ikke å få vite at jeg kjøpte 4 nøster bomullsgarn til smekker i går..)

TO-DO-LISTE:
- Lue i tynn hvit alpakka
- Større votter i tynn hvit alpakka
- Rosa sokker
- Blå kyse som skal matche Snuppis eyelet cardi (mangler en knapp før den er ferdig)
- Flettejakke i str 6 mnd med sokker
- Hearts kjole med matchende sokker
- Pea pod genser
- Smekker
- Presto chango

*hjelp*

Bildet er av Bamse med den hvite lua som har blitt for liten. 

1 kommentar:

Glastrikk sa...

Hvis det er noen trøst, så er du ikke alene om akkurat det. Vi kjøpte en stor kurv til å ha ved i, men den er kun blitt brukt til mine strikkeprosjekter og kurven er nesten litt liten... Men jeg bruker å si det at man kan ikke være kreativ og produktiv, hvis man ikke får ha litt ting og tang, så du må ikke ha dårlig samvittighet for det :)